Анотація
STEM на уроках української
мови та літератури.
НУШ вимагає змін у підході до викладання
предметів, тому впровадження STEM-освіти,
а особливо її різновидів STEАM
та STREAM, передбачає інтегрований процес навчання,
направлений на здобуття практичних навичок та життєвих компетентностей.
Пропонуємо вашій увазі результати роботи учнівських STEAM досліджень:
1. Проекні доробки повісті Миколи Гололя «Тарас
Бульба».
2. Юрій Яновський «Майстер корабля» Подорож
крізь час та простір.
3. Світи і простори «Слова о полку Ігоревім» та «Тіней забутих предків».
4. Творчі розвідки в «царині світу, простору, часу» під
час написання есе.
5. ЧАС.СВІТ.ПРОСТІР
у романі «Місто» Валер’яна Підмогильного.
6. 5-класники
в STEAM-проекті
.
7. Застосування
STEAM
під
час вивчення мовознавчих тем.
8. ЧАС.СВІТ.ПРОСТІР
у медіаграмотності.
9. Дистанційне
навчання – «освітній ПРОСТІР».
Дуже цікавий та змістовний матеріал. Гарно попрацювали учні, подорожуючи сторінками української літератури. Так тримати.
ВідповістиВидалити