АНОТАЦІЯ
УЧАСТІ В ПРОЕКТІ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ
STEAM ПРОЕКТ «ЧАС. ПРОСТІР. СВІТ.»
Для дослідження була обрана тема::
«Формування української державності»
В проекті брали участь творчі групи учнів 8-В та 11-Б класів.
Мета участі в STEAM проєкті «Час. Простір. Світ:»:
1.Дослідити процес формування української державності. Вивчити період національно-визвольної війни українського народу під проводом Б. Хмельницького 1648-1657 років.
2.Формувати та розвивати вміння учнів систематизувати вивчений матеріал, аналізувати історичні джерела, добирати відповідно до теми візуальні джерела та відеоматеріали»,
3.Виховувати в учнів любов до рідного краю та українського народу.
4.Результатом участі в проекті стало створення учнями інтерактивної карти
”Національно-визвольна війна українського народу під проводом Богдана Хмельницького 1648 – 1657рр.” масштабу 1:100 000. Зміст карти присвячений одній із найвизначніших подій в історії українського народу – всенародному національно-визвольному повстанню під проводом гетьмана Б. Хмельницького проти влади Речі Посполитої, внаслідок якого була відновлена українська державність.
ЕТАПИ ПІДГОТОВКИ ТА СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ КАРТИ
- Створення творчих груп учнів(8-в та 11-Б класу) налагодження комунікації між групами;
- Дослідження історичного матеріалу (наявність державності; утворення Речі Посполитої, становище українських земель в складі Речі Посполитої;
- Визначення причин, що призвели до війни;
- Досліження етапів війни: опрацювання візуальних та відео джерел інформації;
- Дослідження усної народної творчості про роль у війні Б. Хмельницького та його соратників;
- Дослідження документів підписаних Б. Хмельницьким під час війни;
Створення інтерактивної моделі «Інтерактивна карта».
УЧНІВСЬКІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУТІ ПІД ЧАС ПРОЕКТУ «ЧАС. ПРОСТІР. СВІТ»
• Співробітництво та комунікативність навчання(творча співпраця між учнями 8-х та 11-х класів.
• Критичне мислення, креативний напрямок компетентісного навчання;
• Дослідження історичного матеріалу, усної народної творчості експериментальна діяльність учнів;
• Вміння мислити нестандартно, синтезувати науку і мистецтво; добирати, аналізувати візуальні джерела, відео матеріали до теми;
• Використовувати міжпредметні зв’язки, використовувати свої знання з української літератури уроків мистецтва, інформатики
• Створення інтерактивної карти в програмі «PowerPoint».
УЧАСТІ В ПРОЕКТІ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ
STEAM ПРОЕКТ «ЧАС. ПРОСТІР. СВІТ.»
Для дослідження була обрана тема::
«Формування української державності»
В проекті брали участь творчі групи учнів 8-В та 11-Б класів.
Мета участі в STEAM проєкті «Час. Простір. Світ:»:
1.Дослідити процес формування української державності. Вивчити період національно-визвольної війни українського народу під проводом Б. Хмельницького 1648-1657 років.
2.Формувати та розвивати вміння учнів систематизувати вивчений матеріал, аналізувати історичні джерела, добирати відповідно до теми візуальні джерела та відеоматеріали»,
3.Виховувати в учнів любов до рідного краю та українського народу.
4.Результатом участі в проекті стало створення учнями інтерактивної карти
”Національно-визвольна війна українського народу під проводом Богдана Хмельницького 1648 – 1657рр.” масштабу 1:100 000. Зміст карти присвячений одній із найвизначніших подій в історії українського народу – всенародному національно-визвольному повстанню під проводом гетьмана Б. Хмельницького проти влади Речі Посполитої, внаслідок якого була відновлена українська державність.
ЕТАПИ ПІДГОТОВКИ ТА СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ КАРТИ
- Створення творчих груп учнів(8-в та 11-Б класу) налагодження комунікації між групами;
- Дослідження історичного матеріалу (наявність державності; утворення Речі Посполитої, становище українських земель в складі Речі Посполитої;
- Визначення причин, що призвели до війни;
- Досліження етапів війни: опрацювання візуальних та відео джерел інформації;
- Дослідження усної народної творчості про роль у війні Б. Хмельницького та його соратників;
- Дослідження документів підписаних Б. Хмельницьким під час війни;
Створення інтерактивної моделі «Інтерактивна карта».
УЧНІВСЬКІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУТІ ПІД ЧАС ПРОЕКТУ «ЧАС. ПРОСТІР. СВІТ»
• Співробітництво та комунікативність навчання(творча співпраця між учнями 8-х та 11-х класів.
• Критичне мислення, креативний напрямок компетентісного навчання;
• Дослідження історичного матеріалу, усної народної творчості експериментальна діяльність учнів;
• Вміння мислити нестандартно, синтезувати науку і мистецтво; добирати, аналізувати візуальні джерела, відео матеріали до теми;
• Використовувати міжпредметні зв’язки, використовувати свої знання з української літератури уроків мистецтва, інформатики
• Створення інтерактивної карти в програмі «PowerPoint».
STEAM-проєкт вч. історії Резчикової О.Г.
Немає коментарів:
Дописати коментар