STEAM ПРОЄКТ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ПРАВА

АНОТАЦІЯ
УЧАСТІ В ПРОЕКТІ ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ
STEAM  ПРОЕКТ
«ЧАС. ПРОСТІР. СВІТ.»
 
Для дослідження була обрана тема::


«Формування української державності»

 
В проекті брали участь творчі групи учнів  8-В та 11-Б класів.


Мета   участі в  STEAM  проєкті
«Час. Простір. Світ:»:
1.Дослідити процес формування української державності.    Вивчити період національно-визвольної війни українського народу під проводом  Б. Хмельницького 1648-1657 років.
2.Формувати та розвивати вміння учнів систематизувати  вивчений  матеріал,  аналізувати  історичні джерела, добирати  відповідно до теми  візуальні джерела та відеоматеріали»,
3.Виховувати в учнів любов до  рідного краю та українського народу.
4.Результатом участі в проекті стало створення учнями інтерактивної карти
”Національно-визвольна війна українського народу під проводом Богдана Хмельницького 1648 – 1657рр.” масштабу 1:100 000. Зміст карти присвячений одній із найвизначніших подій в історії українського народу – всенародному національно-визвольному повстанню під проводом гетьмана Б. Хмельницького проти влади Речі Посполитої, внаслідок  якого була відновлена українська державність.

ЕТАПИ ПІДГОТОВКИ ТА СТВОРЕННЯ  ІНТЕРАКТИВНОЇ КАРТИ
-    Створення творчих груп учнів(8-в  та 11-Б класу) налагодження комунікації між групами;
-    Дослідження історичного матеріалу (наявність державності;  утворення Речі Посполитої,  становище українських земель в складі Речі Посполитої;
-    Визначення причин, що призвели до війни;
-    Досліження етапів війни: опрацювання  візуальних та відео джерел інформації;
-    Дослідження  усної народної творчості про роль у війні Б. Хмельницького та його соратників;
-    Дослідження  документів підписаних Б. Хмельницьким під час війни;
Створення інтерактивної моделі «Інтерактивна карта».
   
УЧНІВСЬКІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУТІ ПІД ЧАС ПРОЕКТУ «ЧАС. ПРОСТІР. СВІТ»

•    Співробітництво та комунікативність навчання(творча співпраця між учнями 8-х та 11-х класів.
•    Критичне мислення, креативний напрямок компетентісного навчання;
•    Дослідження  історичного матеріалу, усної народної творчості експериментальна діяльність учнів;
•    Вміння  мислити нестандартно, синтезувати науку і мистецтво; добирати, аналізувати візуальні джерела, відео матеріали до теми;
•    Використовувати міжпредметні зв’язки, використовувати свої знання з української літератури уроків мистецтва, інформатики
•    Створення інтерактивної карти в програмі «PowerPoint».





STEAM-проєкт вч. історії Резчикової О.Г.

Немає коментарів:

Дописати коментар