Вчителі кафедри математики, фізики та інформатики протягом 2019-2020 н.р. працювали над реалізацією проекту «Час. Простір. Рух» і пропонують вашій увазі такі форми роботи:
1.
Здійснення навколосвітньої віртуальної подорожі (учні 6 класу вч.Ткаченко В.В.)
2.
Виготовлення годинників (сонячний, пісочний, водяний і восковий) учнями 8-А класу
(вч. Сергатова А.Б.)
3.
Розв’язування прикладних задач на знаходження часу і і перевірка результатів за допомогою фізичних приладів (учні 5-Г і 5-Д класів, вч.Мельникова Л.М.)
4.
Віртуальна екскурсія приміщеннями школи засобами оцифрування простору (вч. Мажара О.В.)
5.
Орієнтація в просторі для людей з вадами зору за допомогою приладу для спрощення просторового орієнтування
(вч.Мажара О.В.)
Анотація до проекту-подорожі
«Навколо світу за Х днів»
В рамках шкільного проекту «Час. Простір. Світ», учням 6-го класу пропонується розробити проект "Навколо світу за Х днів", в якому вони здійснять віртуальну навколосвітню подорож. Учні дізнаються, хто і за який час здійснив першу навколосвітню подорож та які подорожі були найвідомішими в історії. На основі подорожі Філеаса Фога з роману Жуля Верна «Навколо світу за 80 днів» прокладуть маршрут в Google Maps із Кропивницького навколо Землі і обчислять, скільки потрібно часу, щоб здійснити навколосвітню подорож сучасними видами транспорту.
Проєкт вчителя інформатики Ткаченко В.В.
1. | Здійснення навколосвітньої віртуальної подорожі (учні 6 класу вч.Ткаченко В.В.) |
2. | Виготовлення годинників (сонячний, пісочний, водяний і восковий) учнями 8-А класу
(вч. Сергатова А.Б.) |
3. | Розв’язування прикладних задач на знаходження часу і і перевірка результатів за допомогою фізичних приладів (учні 5-Г і 5-Д класів, вч.Мельникова Л.М.) |
4. | Віртуальна екскурсія приміщеннями школи засобами оцифрування простору (вч. Мажара О.В.) |
5. | Орієнтація в просторі для людей з вадами зору за допомогою приладу для спрощення просторового орієнтування (вч.Мажара О.В.) |
В рамках шкільного проекту «Час. Простір. Світ», учням 6-го класу пропонується розробити проект "Навколо світу за Х днів", в якому вони здійснять віртуальну навколосвітню подорож. Учні дізнаються, хто і за який час здійснив першу навколосвітню подорож та які подорожі були найвідомішими в історії. На основі подорожі Філеаса Фога з роману Жуля Верна «Навколо світу за 80 днів» прокладуть маршрут в Google Maps із Кропивницького навколо Землі і обчислять, скільки потрібно часу, щоб здійснити навколосвітню подорож сучасними видами транспорту.
Молодці всі вчителі, учні а також батьки! Дуже цікаві,практичні та креативні проєкти.Подальших успіхів у роботі з дітьми!
ВідповістиВидалитиЦікава та глибока дослідницька робота про час. Виготовлені годинники, розв'язання математичних задач на визначення часу сприяє поглибленню знань учнів та розвитку пізнавального інтересу до вивчення природничих наук.
ВідповістиВидалитиШановні колеги! З величезним інтересом знайомлюсь з вашим досвідом організації роботи учнів над проєктами. Ви робите дуже важливу справу -вчите дітей на практиці використовувати набуті знання, працювати в команді, презентувати результати своєї роботи. Вже зовсім скоро навчальні проєкти стануть обов'язковою частиною програм всіх шкільних предметів, а ви- в авангарді цього процесу. Бажаю вам педагогічного натхнення і цікавих ідей в роботі з вашими учнями, які, і це помітно, цінують роботу своїх наставників.
ВідповістиВидалити